S námi si zajezdíte


Moje první letošní svezení

29.04.2012 13:26

V minulých letech jsme měli, touto dobou, najeto už hezkých pár zahraničních kilometrů. Letos mi to furt ne a ne vyjít, až včera, 28. dubna, jsem na to letos prvně sednul a jel se svézt. Bylo to moc příjemné, 170 km dlouhé kolečko. Pardubice, Borohrádek, Kostelec nad Orlicí, Rokytnice v Orl. h., Bartošovice, Orlické Petrovice, Mladkov, Pastvimy, Žamberk a odtud nejkratší cestou nazpátek do Pardubic.

Co mne fakt příjemně překvapilo, že po letošní zimě jsou silnice v bezvadném stavu. Sem tam sice leží neodklizený zimní posyp, ale žádné díry. Potkal jsem spoustu motorkářů. Dalším příjemným zážitkem bylo to, že nikdo nezávodil. Všichni byli v absolutní pohodě. V Orlických Petrovicích jsem se zastavil na Kofolu a při tom  příjemně pokecal se dvěma staršíma našincema. Bylo to opravdu příjemné odpoledne.

—————

Zpět